Lista

Längd: 173 eller 174 *hej giraff*
Vikt: alldeles för mycket
Favoritkändis: Tyra Banks

Skostorlek: 38-39
Hårfärg: Brun och blond
Ögonfärg: Ljus blå
Favoritfilm: kan inte välja
Favoritskor: mormors gammla skinn stövlar
Drömjobb: advokat, psykolog, mäklare... eftersom dom tjänar mycket pengar!! mohaha
Favoritbutik/Sverige: H&M, Gina tricot där hittar man alltid något fint man har råd med.
Favoritbutik/utomlands: Victoria Secret
Favoritkaffe: kaffe e blä
Ebba eller Sofi: Sofi, har lite svårt för Ebba
Favoritstövlar: som sagt mina bruna ärvda skinn stövlar

Hur mycket lägger du i månaden på kläder: det beror på hur mycket jag har
Hur många skor har du: så många jag behöver, är inget sko fään.
Louis Vuitton eller Gucci: gucci
Kilklack eller stilett: Stillet vet jag inte vad det är så måste bli en låg kilklack
Favoritdesigner: har ingen speciell
TV-program: OC, topmodell
Drömutseende: Adriana Lima
Fulaste plagget i din garderob: små förkorta toppar, blä
Klänning eller kjol: kort kjol
Favorittidning: SOLO och veckorevyn
Länder du varit i: Spanien 3 gånger, Turkiet, Finland, Norige.. typ
Favoritplats i hela världen: på en sandstrand på hawaii med en kall drink och trevligt sällskap
Favorithändelse i ditt liv: det vet jag inte....
Husdjur: har haft så många, men nu har jag bara två ynka guldfiskar
Drömbil: är inte ett dugg bil intresserad men någon frääään

Kommentarer
Postat av: sneeckaan

nämen ;D

Postat av: Therése

inte giraff o du vä¨ger inte för mkt! knäppgök!

2006-12-15 @ 15:09:27
URL: http://touchoftess.blogg.se
Postat av: linn

Tess- ihhii, jo bara lite grann! :) men tack iaf! =)
Hej på dej med sneckiiisss! :)

2006-12-15 @ 18:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback