hej hå stå på tå

jag skriver inte så mkt här, för jag har alldrig något vettigt att skriva. men jag tycker dock om att spana in andras bloggar....
min favvo e www.touchoftess.blogg.se *besöööökkk*

nu ska ja typ sova....

Måste bara säga att chees burgare e gott, smakade de för andra ggn i mitt liv idag, åt på donken med tilda. Och att jag saknar MALIN(L)... ses allt för sällan=/
och sisst men inte minst ..... att jag slösade bort 70 kr på ett ruttet solarium, blev inge skillnad från  innan ja kom dit. fick bara den farliga strålningen och kommer se ut som en tant vid 30 års åldern eller nått?

aja de va allt jag hade på hjärtat....

tjingeliiiing!

Kommentarer
Postat av: tess

haha tack söting :D cheese burgare e as gott shit har du bara ätit det 2 ggr :| galning. i know. solade igår, var också slöseri..

Postat av: emelie ahlskog

du borde skriva mer ;)

2006-10-03 @ 16:42:28
URL: http://ahlskog.blogg.se/
Postat av: från mig själv

tess: solade ju i ett av de nya här vid oss i västergård, och de brukar ju vara bra, eller?

men ajaaa:P

2006-10-03 @ 19:55:15
Postat av: EEEEEEEEEEEElin

du lille linseeeey!!! jag tycker din blogg är heeelt fantastisk.. du skriver med inlevelse och jag blir helt röd, ögonen fylls direkt med tårar! jag vill bara säga att du har ett STORT fan!!!!! (L) jag älskar dig så mycket, du och dina texter på bloggen är överallt på mina väggar! jag bara avgudar dig! Pussis och kramis always your Elin.

2006-10-05 @ 09:00:42
Postat av: till Elin!

åh, jag vet inte hur jag ska kunna beskriva min tacksamhet med ord. jag blir så rörd=)
det finns bara slutligen sen sak för mig att göra.. och det är att tacka dig för ditt underbara tal, som tog mig med storm och flög rakt in i mitt härta!
// din Bloggskrivare! fore ever and ever....

2006-10-05 @ 17:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback