grillade tvestjärtar, någon?

Packat och klart. Nästan i alla fall.
Sitter här med Malin och..... och... jaaa vi gör väl ingenting egentligen. Har varit på stan nästan hela dagen. Letat present till min mamma, eftersom hon fyller 40 på lördagen då vi kommer hem. Så tänkte att det kunde vara bra att ha det fixat klart den. Så jag kan ge den på en gång:)
Ikväll ska jag hem till Chrille och sova där.
magen kurrar, vi ska snart äta. Killarna håller på och grillar! mummsss

Vilken dålig fantasi jag har idag känner jag. Så det blir inte roligare än så här. Skriver mer sen:)

Ps. Är inte sugen på grillat längre. Efter att jag hört Vickor skrika att grillen är full med tve- stjärtar. BLÄ!



I helgen blir det en daag på standen...... en dag på stranden. lala llaa la la laaaaa.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback