Aj aj

Godmorgon!
Nu har jag varit uppe ett tag, bestämde mig för att gå upp skapligt tidigt fast jag får sova ännu mer. Men kan vara skönt att ha god tid på sig plus att göra nått annat än att dra till jobbet så fort jag vaknar.
Blev inget bubbelbad igår, eftersom att vi hade gäster och mitt huvud dödade mig. Så jag funderar på att lägga mig där ett tag, skulle vara skönt. För att jag har fått för mig att det mjukar upp musklerna och man blir inte lika stel. För fasiken vad stel och ont i nacken jag får när jag sitter så länge i kassan.

Det här skärpet har jag bara använt en gång och det var för nån helg sen. Jag måste säga att jag är mycket nöjd med det. Speciellt nöjd är jag med priset, 5 kr fick jag punga ut för det. Inte illa!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback