Äntligen!!!!!!!!

För ja e gla, för ja e gla. Raj, raj, raj, raj raaaaaaa!
Äntligen, jag ett jobb! Jag var på arbets intervjuv på Ica Maxi idag. Och det gick bra, utom att jag blev fett varm och röd i fejan. Jag skulle iaf få besked ikväll om jag får börja eller inte. Men jag hann inte mer än att gå till bussen så ringde dom och sa att jag ska börja kassaträna redan på onsdag, sedan jobbar jag även fredag och lördag. Jag jobbar lixom? Känns hel konstigt. Jag har försökt få ett jobb hur länge som helst utan resultat! Och det kunde ju inte bli bättre än att jag får börja just där, med mina två best friends lixom! Även fast man inte alltid jobbar tsm, men iaf.
Så det var alltså min lilla hemlis, som jag inte ville avslöja förns allt var klart. Nu hade jag tänkt att städa rummet, äta och sen fixa mig. Sen får jag skjuss till Alexandra där det då är lite partaj, trevligt trevligt. Men nu över till det gammla vanliga- Vad ska jag ha på mig?
Nu vet jag iaf vad jag ska göra när lönen kommer- Shoppa lite fest kläder, jag har alldeles för mycket vardags kläder.
Pussss


Kommentarer
Postat av: Mamsilainen

Grattis hjärtat!!!!

Kanske din blogg blir lite mer...................................positiv att

läsa,men då vet du att lägga sig i tid är A och O när man ska jobba.Ännun en gång GRATTIS!!!!!

Pussilainen.

2008-12-13 @ 19:17:41
Postat av: Linn

tackar, tackar!

Ja förhoppningsvis gör jag väl det ;D

2008-12-14 @ 15:54:55
Postat av: ida EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

;) GRATTIIIIS LINN VA ROLIIIGT !!!!!!!!!!

2008-12-14 @ 16:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback