Årets sista inlägg

Tänkte passa på att skriva årets sista inlägg!
Idag har jag fått en del gjort efter jag var duktig och gick upp tidigt, men jag lär vara fett trött ikväll eftersom jag gick och la mig kl 3 inatt. Nu har jag precis duschat och målat ett nytt lager nagelack. Jag ska bara packa ihop väskan sen bege mig till Camilla här i Nyken där Ida och Cajsa väntar. Vi ska fixa oss tillsammans och så där. Sen kommer mamma och hämtar oss och kör oss ut till Farstanäs där vi ska vara hela kvällen! Ink. Sova. Vilket jag är väldigt emot, hatar att sova hos folk jag inte känner. Plus att jag ska sova i sovsäck, som jag också hatar. Orkar inte släpa på täcke så det får bli en sovsäck, men herregud... jag överlever.  
GOTT NYTT ÅR på er allihopa!

Vi hörs nästa år......


  

Ikväll kör jag på svart från topp till tå, samt lockigt hår!
Puss

Kommentarer
Postat av: idaE

du var säkert urläcker.

nu vet jag inte huur många klick ja gått in på din, fy tusan va dålig uppdatering.............


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback