Bönan

Huvudvärk!!! dunk, dunk, dunk....
Det är vad jag har, efter min långa och stressiga dag. Men det var ändå kul och tiden gick fort, jag fick sitta en del i kassan. Mycket mer att hålla koll på än vad man tror och alla dessa koder eller vad man ska kalla det för. Tur att Malin gjort en lista åt mig:) Men jag kan iaf två... Gul lök- 4666 och Banan-4010 Hehe..
Klantig som jag var glömde jag min mat och det gick inte att ta ut pengar på maxi, så två äpplen är allt jag ätit sen skolan. Då det var as mäcklig mat, åt några rån. Min mat bestog av några as stora böner, som jag pillade in i väggen i matsalen. Där det finns en tegelstens vägg och tegelstenarna är håliga och i en av håren ligger världens största böna och ruttanar. Fett äckligt! Näe, nu pratar jag bara massa skit.... ska ta och vila mitt huvud!!!
Imorgon tar jag med mig kamernan till skolan, så jag tänkte dela med mig av SPA3:s utstyrsel på avslutningen. Så vi höres då. Herrrrrååååå!!! <3


Kommentarer
Postat av: ida eeeeeee

hahaha :D AA RÅNEN VA JU GOSA SÅ LÄNGE DEM FANNS, så att säga.

var din dag på jobbet bra då? kändes de bra?

2008-12-17 @ 22:09:55
Postat av: linn

haha, ja de va fett goa!

Ja den var jätte bjaaa o de kändes bjaaa, men lite mycket nya och förvirrande saker bara.

2008-12-17 @ 22:51:03
Postat av: Anonym

haha, ja de va fett goa!

Ja den var jätte bjaaa o de kändes bjaaa, men lite mycket nya och förvirrande saker bara.

2008-12-17 @ 22:57:58
Postat av: Anna

Vad fin du va i din Maxi-utstyrsel! =)

2008-12-18 @ 10:44:39
Postat av: Linn

Haha! ja i eller hur. Rikigt heta kläder=)

2008-12-18 @ 17:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback