En bra jul

heeeey!

Hoppas ni alla har haft en bra jul, för de har jag=)
Firade hemma hos kusinerna i enhörna, som vanligt. Mysigt. Men i år var deras små kusiner med, så vi hade tomte... så kul att se några som verkligen tror på tomten. Deras pappa var tomten och kom sedan tbx med tidningen i handen och körde den klassiska "missade jag tomten" "jag som bara skulle köpa tidningen" hehe=)
Just nu är jag hemma hos Chrille, vi ska snart ner till hans mamma och äta. Jag och Chrille delade just ut våra julklappar till varann och jag fick en IPOD:D:D:D En rosa ockå, skit söt. Sen fick jag även en fet kok bok, det behövde jag, eftersom jag är rätt kass på att laga mat.
Av mamma var min julklapp mitt körkort och alla lektioner som hon betalat (nej har inte klarat teori provet än, men snart)
Men jag fick även lite andra julkappar....
En D&G parfym, min favorit
Plus en annan perfym av Christina Agulera
Smink, två mascara samt massa mineral puder och riktiga borstar. Äntligen får jag också äga sånna. Haha!
Sen fick jag pengar, bidrag till mitt gymkort som jag snart ska köpa. Så nu är det nästan betalt=)
MM

Aja, nu ska ja duscha vi ska snart dra. Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback