Fortfarnade på jakt efter den där nyårs klänningen...

Nu är jag hemma från Sthlm. Vilken lång dag, fötterna värker men jag ska inte klaga. Eller jo det ska jag, hittade ju ingen klänning till nyår:( Hittade egentligen bara en sketen sak, ett samets fodral. (klänning). Och inget mer, attans! Jag som ville komma hem med massa nytt. Men allt jag prövade var fult som stryk på mig. Så jag gav typ upp. Det spelade ingen roll att Ida och Malin sa hur fint det var och gav mig tips "men sätt ett skärp i midjan" osv. Allt var fult!
Men jag ger inte upp, imorgon innan jobbet ska jag gå ner på stan. Gick just hem till Chrille och då igenom stan och jag tyckte faktist att jag såg en snygg klänning i ett skyltfönster. Så hoppas på den, kanske....
Vad typiskt om jag skulle hitta en här i stan när jag har tagit mig upp i Sthlm och gått egenom varenda affär och prövat 1000 klänningar, typ.

En klänning i det här stuket vill jag ha, hur svårt ska det va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback