Heey

Nej men ser man på, det blev visst ett till inlägg idag, hehe.
Nu har jag min sketna rast på 15 min, fett onödigt. Man hinner inte göra någonting innan det är dags att gå ner igen. Men är inne på min andra banan nu, så de e ju bra att få lite krubb i kistan.
Idag på stan shoppade jag loss. Hittade allt jag ville utom en väska, men min får duga ändå.
Mina skor är as höga (enligt mig) och jag fattar inte hur jag ska kunna gå i dom. Men jag får öva ikväll och imån när jag vaknar, så det så.
Näe, men nu hinner jag inte skriva så mycket mer.. är faktist dags att gå ner snart igen, suck!
Ida och Malin.... tur för er som inte jobbar idag. Det är RÅ MYCKET FOLK! och alla köper idiotiska frukter inför nyår som är as svåra att hitta.. och köerna blir bara längre och längre. Suck säger jag bara!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback