Ibland är jag rikigt bra!

Vad bra jag är! Jag har snart städat klart Chrilles lägenhet, jag vet. Jag är Världens västa flickvän också!!
Nu ska jag bara damsuga av sen är jag så gott som klar. Plötsligt känns den lilla 1an mycket större, nu ser man faktist golvet och det går faktist att gå på det, utan att behöva hoppa över allt som ligger i vägen.
Om 15 minuter ska jag vara hos Ida, då ska jag få se på lill prinsen. Ida är redan helt såld på kissen. Hon ringde för ett tag sen och då berättade hon att han hade kissat och hon lät som att det vore det bästa som hänt i hennes liv. "Åh, nu kissar han också" :):) Hon är söt hon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag gjorde det där vägmärkstestet, jag fick också 9/10 =P tänkte fel på en fråga, annars hade jag haft alla rätt, fett störigt :D

2008-12-19 @ 23:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback