Jag hänger på trenden

Nu tänkte jag göra som både Kissie och BB gjort idag, en hissar och en dissar lista. Har ju inte något bättre för mig så here we go...

Jag hissar:

- Att det imorgon är sista veckan innan jullov. Ledighet äger, höhö.
- Praktik! Skönt att slippa tänka på sånnt som heter läxor och prov. Även fast jag går i "skolan"
- Att det snart är nytt år. Då kan man ta nya friska tag och det nya året ser ljust ut. Studenten, jobba, resa, träna, ha körkort med mera.

Jag dissar:

- Att mamma kommer upp till mitt rum och blir helt hysterisk för att det är stökigt- hallå! Jag är 18 år och jag städar när jag vill, det är ändå jag som bor i röran inte hon!!
- Allt som har med matte B att göra.
- Make up store- varför måste deras puder kosta 400 kr? Mitt är slut och jag behöver nytt, men har inte råd för att det är dyrt och det är jul när som helst. Jag dissar även att det gör än så glansig i fejan, men jag gillar det ändå. Pudret alltså.

Ex. på glansig feja när man använt pudret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback