Jag skulle vilja spola fram tiden

Jag sitter och kollar lite resor, bara på kul. Och det får mig verkligen att längta till sommaren, jag vill typ inte ha jul. Har ändå ingen jul stämning för fem öre. Tråkigt jag vet!
Den här sommaren kommer det att hända så mycket roliga saker också och jag har en känsla av att den kommer att bli den bästa någonsin. Jag menar, jag tar studenten! Jag, malin och ida drar utomlands igen. Men den här gången funderar vi på Rhodos eller Magaluf, sen tänkte vi klämma in en roadtrip också.. kanske till Gbg?
Malin har ju bil och vi båda kommer att ha körkort så varför inte???
Åh, jag vill ha sommar NU!!!!!!!!!! Skit i jul, nyår och tråkiga, kalla "vintern" vettja.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback