Klurar!

Jag vill möblera om i mitt rum. Men mitt rum är lite speciellt så det finns inte så många andra val möjligheter än så jag har nu, eller klart att det finns, men då ser det inge bra ut. Sängen kan bara vara på ett ställe osv. Men jag ska klura lite och kanske kommer jag på något. Snart ska jag också skriva ut lite bilder och sätta in dom i mina nya ramar och sedan sätta upp dom på väggen, slänger in en bild på det senare.. tror jag!
Hej så länge..

Sa just till Chrille att det ska bli kul den dagen vi flyttar ihop och jag får ta med mig alla mina saker och sätta upp dom i vårt nya sov rum. tex. Men det tyckte inte han. För att han tycker att allt ser så gammalt ut, men det är ju lite det som är grejen. Han fattar inte det. Han sa bara att han tycker om nr rummet är mer abstrakt. Vad betyder det? Det visste inte han heller, men det lät stekit iaf.. enligt honom.


Den här bänken ser tydligen skit gammal ut, han tror att den ska falla sönder vilken sek som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback