Lätt som en plätt

Just nu "lagar" jag världens lättaste maträtt. Korv och pommes, man slänger alltså på lite pommes på en plåt plus två korvar sen häller man lite olja över skiten. Sen väntar man bara ett tag och vips så är det klart.
Hehe! Jag orkar verkligen inte laga någon mat idag och specillet inte bara till mig själv, så detta var vad Chrilles frys hade att erbjuda. Lite senare ikväll ska jag hem till Ida, hon är nu på väg och hämtar sin lilla kattunge. Så att jag måste ju komma över och kolla på det lilla livet. Sen hoppas jag att jag får lite kraft och energi till att orka städa, skulle vara skönt att få det ur världen....



Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram? Nu längtar jag verkligen tills jag får börja träna, för då har jag lovat mig själv att sluta äta skräp mat och godis iaf inte mitt i veckan!!!! Så jag får väl passa på nu innan mit nya liv börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback