Min dag i några bilder

Idag har Malin hjälpt mig att slinga håret, hon var mycket konsentrerad. Som ni kan se! 
Jag passade på att kolla på MTVs alla bra program så länge.
 
Jag måste erkänna att jag är riktigt snygg i den här mössan. Nu sitter iaf färgen i och den ska snart tvättas ur. Hoppas att det blir bra.
  
Tog ett kort på Chrilles lilla julgran som han pyntat helt själv. Söt va?
Och sen har vi även Ida i sin snygga utstyrsel på idrotten i skolan.
 
Vi hade juldans, haha! Fasiken vad jag garvade. Ida E och några i hennes klass var "dans lärare" och höll i lektionen.

Jag ville ta ett kort på Ida men hon sprang för livet när hon fick syn på kameran. Men till sist ställde hon iaf upp på ett par bilder!

Kommentarer
Postat av: ida e

sötare än socker om ja får seja det själv. FNISS

2008-12-17 @ 22:06:48
Postat av: linn

tihiih, fniss fniss!

2008-12-20 @ 22:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback