Min första dag

Om 1,5 timme börjar jag min första dag på jobbet, lite små pirrigt. Men jag hoppas såklart att det ska gå bra!
Sista skoldagen imorgon=) Vår klass ska klä ut oss och sedan sjunga julsånger som några i klassen har skrivit ihop, tror att det kan bli bra. Jag tror också att vi har en stor chans att vinna, vi ska nämligen tävla mot alla 3or i olika grenar fram till sommarn (typ) vi tävlar om platsen att gå på i student tåget eller vad man ska kalla det för.
Känns som att vi SPA tjejer måste vinna den här grenen samt pepparkaks bygget, för att jag tror inte att vi har så stor chans att vinna i de kommande idrotts grenarna, men jag håller tummarna.
Näe, nu är det dags för mig att fixa till mig lite. Sen tar jag bussen till stan och möter upp Malin en snabbis, ska få låna ett par dojer av henne. Hade helt glömt bort att jag endast har uggs och stövlar här hos Chrille och det kanske inte blir så bekvämt och svalt att gå omkring i i 5 timmar.
Pusshej, vi hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: Marre

Good luck gumman =)

Postat av: Linn

Thank yooou=)

2008-12-17 @ 22:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback