Säng fobi?

www.imilk.blogg.se brukar oftast lägga upp rätt coola bilder men ibland väldigt knäppa.
Fick just syn på den här......


Jag hatar den, jag skulle aldrig sova i den där sängen. Jag har kommit på mig själv att jag har lite säng fobi. Jag bäddar ofta rent och jag sover inte i samma lakarn som någon som jag inte känner sovit i tidigare. Och säng kläderna ska vara fräscha. Dessa på bilden ger mig rysningar. Kuddarna är platta och gammla vilket resulterar flera 100 kvalster, lakarnet är inte på sin plats och det värsta som finns är att behöva sova utan. Plus en snuskig, blekt, nopprig filt. Det kan inte bli värre! Blä för denna säng alltså! Plus att säng kläderna inte hör ihop, vilket gör att det ser ännu mer motinbjudande ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback