Sexiii

Vad sur jag blir! Nu har jag hått på i nästan 30 min och försökt byta profil bild. Min är super tråkig, men satte dit den lite snabbt förut när Tilda hjälpte mig med bloggen, för att jag sedan skulle kunna ändra den själv sen. Och nu har jag läst på "disigna din blogg" osv om hur man gör, men ingenting stämmer. *sur*
Eftersom att min bild är stor så gör man inte på samma sätt som dom små och därför ´fattar jag inget, eller jag fattar inte varför det inte går. Eftersom att jag gör rätt, bläää.

Ps.
Jag redan Andra avenyn, värsta tråkigt att inte kunna titta på det varje söndag. Föresten så har jag börjat tycka att Marcus är skit snygg, förut tyckte jag bara att han var störande och jobbig. Men nu så har jag utvecklats till en riktig läcker bit i min ögon, eller vad säger ni?
(Här försökte jag ta en bild på min dator när jag kollade på pogramet förut, men bilderna blev kassa!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback