Stackas mig da

Jag måste nog vara världens tröttaste människa. Kom hem för en timma sen och jag har inte gjort så mycket sen dess, men nu så... ska jag ta tag i matten, har nämligen prov imorgon. Men för första gången på länge, så känns det faktist som att jag har rätt bra koll. Utom en grej, som jag ska försöka förstå mig på innan jag somnar.
Idag var jag som sagt i skolan och gjorde klart min power point presentation- en sak ur världen iaf! Och på onsdag ska det redovisas, jag ska redovisa själv. De flesta var i grupp, fan jag hatar att redovisa.. speciellt själv. Men vi har lixom Anders Nyman och han brukar jag inte vara så nervös inför, för att han är inte så sträng, hehe!
Imorgon blir en bajs dag, börjar tidigt och slutar sent. Efter idrotten- min sista lektion (hur jobbigt är det föresten inte att sluta dagen med idrott?) Aja, men iaf. Sen efter de så ska jag hem till Chrille, duscha och ta tag i nästa plugg. Dvs. Svenska och sedan träna lite på min redovisning. Tråk tråk tråk. Men allt kan inte vara kul, jag vet. Men jag längtar verkligen tills den här veckan är över för då har jag loooov, hihi! Mitt sista jullov föresten, värsta sorjligt!

Så här ser mina sista skoldagar ut

Tisdag- Matte prov
Ondag- Svenska prov (Upplysningen) samt redovisning i samhälls kunskap, min första jobb dag
Torsdag- Skolavslutning (klä ut mig och stå och sjunga för hela skolan, jag vill inte)

Okej, jag hade väl inte så mycket som det känndes nu när jag ser det så här svart på vitt, höhöh!
Men jag skulle faktist ha teori prov på torsdag, men jag sköt upp det ett tag. Annats skulle jag inte hinna plugga inför det, så mycket som jag ville!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback