What to wear?

Fan vad jag är bra!
Jag har tagit tag i skiten och röjt upp på mitt rum i alla fall. Så nu är alla kläder borta, känns bra att kunna gå på golvet igen. Nu håller jag på att kocka spagetti och korv. Sen ska jag äta det, sen ska jag duscha och fixa mig. Sen ska jag ta 6 bussen till stan. Men nu är frågan, vad ska jag ha på mig?
Samma visa varje gång, jag vet. Men idag har jag verkligen ingen anning. Att det alltid ska vara så svårt att hitta något vid sånna härn tillfällen? Men när jag ska till skolan väljer jag kläder på 1 min, sen går jag. Men på helgerna är det annat!

Dags att börja kolla vad jag har för något, så jag slipper panik stressa i slutet!


Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback