Bad day

Detta måste vara lite av en otursdag....
Försov mig, fick stressa ...hann inte änns borsta tänderna, Fräscht! (snodde ett tuggumi på jobbet) kom lite för sent, gjorde en fel sak på jobbet, chefen ringde (fick lite skäll), skulle skära tomater, skär mig rätt djupt i fingret.. blodet rinner, känner mig svimfärdig, vilar. När jag slutar går jag ner på stan, shoppar en jeans kiol + en klänning (känndes lite bättre) tills jag upptäckte att jag endast har 108 kr kvar på kontot :o. (som tur ät blir man rik den 25te) tar bussen hem, är sjukt trött eftersom jag endast fick 4,5h sömn i natt. Sommnar på bussen, vaknar upp lite då och då.... för att kolla hur lång tid det är kvar tills jag ska av. Vaknar till när bussen stannar, och kutar hysteriskt av, men bussdörren hitter stänga sig och jag ropar att jag ska av där. Men det skulle jag visst inte alls. så jag gick av typ 5 stationer för tidigt, gick av där Ida bodde förut, så då hade jag en 25 min prommenad framför mig. Som om inte det var nog så är min fot inflamerad så det gör skit ont att gå på den. Sedan börjar det såklart också att regna, mer och mer. Mina skor är världelösa att gå i när det regnar, så jag tar av mig dom. Efter ett tag kliver jag på en glas bit, aj! pillar ut den och traskar vidare (har nu ont i båda fötterna) samtidigt som jag är hysteriskt jävla kissnödig, och tänker hela tiden att "när som helst kissar jag på mig". Men som tur var klarade jag mig ifrån det. Och nu är jag väl hemma och har inte drabbats av nått mer otur... änsålänge iaf.
Får se hur det går när jag ska övningsköra ikväll bara, om det står om nån krock imorgon i tidningen så är det ja!



Kommentarer
Postat av: ida wredenmark

Tro mig jag behövde ett skratt idag, och det fick jag. Stackars dig, jag hade dött =D verkligen en bad day, men hoppas att det går bra att övningsköra =) PUSSSSSSS<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback