Bortglömd

Go kväll!

Kom precis hem från barollo, tog en oxfile pasta som vanligt. Åt tillsammans med typ 16 pers till, och alla får sin mat samtidigt utom min såklart. Bortglömd som man blir, får jag min mat ca 30 min efter alla andra. Då de redan har ätit upp. Shyrre!
Innan de åkte vi goart, vilket var skit roligt. Men 2 killar körde in i mig vid två tillfällen så första gången åkte en in i mig bakifrån med hög fart så jag fick värsta smällen så nu har ja lite små ont i nacken. Men jag överlever, så det var det värlt. Att åka alltså;P

Så nu har jag inte så mkt mer på hjärtat! Tar 11 bussen imån in till södertälje, för att åka ut med båten.
Nu ska jag typ sova är trött som ett murvel djur. Efter att ha gått upp kl 5 varje morgen den här veckan. Så det är väl kanske inte så konstigt?

Godnatt!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback