Det går braa nu!

Åh, vad allt känns härligt just nu!

Jag vet inte varför? men måste bero på det fina vädret, kompisar, och allt skojigt som jag har framför mig.
Har även planerat att vecka..... (nånting) då jag troligtvis ska följa med Ida och hennes familj till deras sommarstuga. det ska bli myyyysss!
och en sak till...... nu är det inte såååå lång tid kvar tills jag fyller år, 18 år. Då behöver jag inte längre känna mig mobbad när alla ska ut och jag tvingas sitta hemma och rulla tummarna och pilla navel ludd.

Imorgon ska jag Ida och Karolina, åka ut med Karolinas båt och lägga oss på nån mysig plats och bara sola. Och äta vår picknick som vi ska ha med oss..... ;) mumms!
Ja vad annars? har blivit fett röd på bröstet, eftersom att jag vägrar att smörja in mig. ajjabajjaaa!
Nu ska jag umgås med Idis, för att hon ska övernatta hos mig.

Här ska vi ligga och klämma, eftersom att vi inte orkar bädda!
Pusssheey!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback