Hej!

Var på Södertälje akuten idag, eller heter det så? aja, var på sjukan iaf.... och det visade sig att jag hade en bakterie infektion i foten. nice!
Så nu ska jag käka antibiotika i 10 dagar, TUR att det här inträffade nu och inte då vi åker till Alanya.
Hela kvällen har jag städat mitt rum, är snart klar.... med alla kläder iaf. När jag har bråttom så är jag bäst på att riva ut allt jag äger och har. Och sedan bara putta in allt under sängen. Men det började bli lite för tomt på galgarna och i lådorina, så nu är allt på sin plats igen. :)
Så roligare än så här värkar inte min kväll bli, mamma och Thomas är och hyr film.... men det lär ju bli nått kasst som vanligt.

Nej nu ska jag slutföra det jag påbörjat.... för en gångs skull!

Jusdet, måste bara säga att jag har jobbat klart nu, så nu kan mitt sommarlov äntligen börja på riktigt. Och slipper vakna av att klockan ringer 04.50 varje natt eller morgon. :@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback