tick tack. . .

Det är läskigt kort tid kvar av sommar lovet, och ändå så känns det som att det precis har börjat.
Sitter och kikar lite i min almernacka, och försöker att få till och planera den sista tiden så bra som böjligt.
Har ju en massa körlektioner och tråkiga teorilektioner framför mig, men i bortsätt från dom så ser det bra ut.
I helgen blir det bara lungt och skönt med mamma och mormor som ska komma hit. Vi ska bla. åka till sthlm och käka och shoppa lite. och sen ska vi även åka till taxinge slott och fika:) mysit!
Helgen därefter är jag ensam hemma, ska bli as skönt!
Sen näst kommande helg så har jag inget planerat än så länge.
Och den sista helgen innan sommarlovet, så drar vi till Alanya!

Så det är verkligen as lite tid kvar, så det gäller verkligen att utnyttja dagarna till max!
För sen blir det tuffa skol dagar som gäller, och mitt nya shema suger verkligen. I dessa två år på gymnasiet har jag alltid hört att det ska vara så slappt i trean. Vad hände där igentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback