1 år och 4 månader.

Sitter här hemma hos Chrille, sista dagen  vi ses innan han drar till Ungern=/
Och vad gör vi? han sitter och kollar på hockey och är as inne i det... ibland hör man *yes, kom igen då* eller ja något liknande. Vad är grejjen? det är ju lixom bara jag här, och  hockey spelarna hör ändå inte honom. hehe!
Men det jag skulle komma fram till var att han får se på hockeyn,  bara för att jag ska få se top model finalen. Bra deale?! så vår sista kväll tillsammans på över en vecka spenderas framför data och  tv. Men vi  överlever nog!

Herrå :-)

Ja, jusdet idag  är det ju  den 14, vilket betyder att vi varit tillsammans i 1 år och 4 månader.<3  Bröllop snart  kanske?...eller inte!

 Hittade en bild från när Chrille var i Ungern förra året, då han tejpat fast hans kompis i sängen. Haha!  shyrre!

image150 Måste också lägga ut en bild på min och Chrilles kattunge, som vi sålde för en massa månader sen. Söt! men as jobbig... tror den hade down syndrom!!!!

Hej då, igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback