:,(

Idag har varit världens skummaste, tråkigaste och ledsnaste (stavning?) dag på länge. Dagen började med att jag vaknade upp hemma hos Chrille, går och gör mig i ordning inför skolan. Står och sminkar mig, och plötsling åker mitt nya puder ner på golvet och går i 9019293 bitar. SUCK, jag som precis hade köpt ett nytt, eftersom ja tappade mitt gammla i golvet med, och jag som är typ pank har inte råd med nytt. Men iaf sen när ja ska sätta på mig lite mascara så är den självklart också jätte slut, så att ögonfransarna blir jätte kassa och jätte torra. Jag känner mig skit ful och vill bara gråta. Sen när jag sätter mig i soffan får jag världens magkramp, det känndes ungefär som att någon sparkade mig i magen. Så då kunde jag inte hålla tårarna innen och började lipa. Lägger mig bervid Chrille och försöker somna om och strunta i skolan. Han var då vaken och började kittla mig, (han märke inte att jag var ledsen) jag slår då i huvudet stenhårt i hans betongvägg, och nu hade jag även världens huvudvärk. Och att veta att jag bara skulle få ligga brevid han några timmar till, (eftersom han idag åker till ungern i 10 dagar) gjorde inte saken bättre, och jag böla ännu mer. Fatta INGENTING! jag är inte den som grinar för sådana saker.
Men nu känns det i alla fall lite bättre då jag fick nytt smink av mamma <3

Hehe, stackars lilla mig.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback