Fuling!

Idag gjorde jag en liten fuling, jag ringde nämligen in till skolan imorse och sjukanmälde mig. Inte för att jag är sjuk, utan för att jag har rätt mycket arbeten kvar i skolan som ligger här hemma och skräpar. Så jag kände verkligen att det är dags att ta tag i skiten!
Och känner inte att jag hinner/ orkar ta tag i det när jag kommer hem från skolan heller, jag säger att jag ska. Men något annat kommer alltid i vägen. Och saken blir ju inte lättare nu när vi ska flytta snart heller och jag måste börja packa.

Aja, nu ska jag skriva ett Islam arbete. Jippi!

Hej!

Jussdet, idag är Ida hemma från England också. <3

image147

Hehe, minns när vi gick hem till min mormor och morfar. Och på hemvägen så började det att spöregna så vi lånade två gula regnjackor, sexy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback