Fullt upp

Hej hopp!

Här packas det för fullt! För att imorgon ska jag bo hos Chrille i nästan två veckor. Eftersom att vi måste lämna lägenheten typ två veckor innan vi får flytta in i huset. Så under den tiden ska jag bo hos Chrille, som för övringt har kommit hem från ungern. Som inte gjorde något annat än o söp, han var till och med full igår kväll när vi sågs=/ Vilket var en liten besvikelse, hade ju längtat så mycket, men men var bra ändå.
Inatt blir alltså den sista natten här hemma, känns as konstigt!
Måste också säga att packa saker är bland det tråkigaste som finns. Tar sån jävla tid, har snart fyllt 3 stora sopsäckar med kläder och packat ner en massa annat strunt som man sammlat på sig under åren. Så jag måste nog ta och fortsätta snart känner jag, så jag blir klar i år i alla fall.

Hittade föresten lite gammla bilder på mitt rum, som jag tog julen 2006 sedan. Men nu, har jag en stor säng och ja det är helt annurlunda, men ändå.. kanske kan vara kul att kolla tillbacks på hur det var.


image196 image199
image200 image202
 

Kommentarer
Postat av: Man & Mode

Tjosan :) http://vinn.tjenare.se är tävlingen för dig som aldrig brukar vinna! ville bara tipsa om de du ;) ciao! :D

Postat av: ida

Snuttis, men de det från den ljusa sidan =D Du får åka buss med mig varje morgon hihi

2008-05-25 @ 22:18:33
URL: http://sucre.blogg.se
Postat av: linn

Idis- Ja, det ser jag fram imot;D hihi, se you=)

2008-05-25 @ 23:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback