Skol trött(!)

Det tar aldrig slut! skolarbeten alltså! när man äntligen börjar att se ljuset i tunneln som det heter, så får man någonting nytt. suck och stön.
Men nu är det inte länge kvar, till skolavslutningen. så det är bara att kämpa på! Omprov imårgon, prov på fredag 4 inlämningsuppgifter. Usch jag spyr på allt!

Idag har jag varit skit uttråkad och rastlös, och det är precis vid sånna härn tillfällen som man saknar sin pojkvän.
För att det slipper man att bli när man är med honom. <3
Men jag gick iaf till affärn och köpte mig en tidning, en  tidning. Hehe! dom kanske är för 12-15 åringar? men det spelar ingen roll. Är så trött på revyn, glamor, solo osv. och jag måste erkänna att Frida är rätt bra iaf, lättläst och mycket bilder. Så den ska jag bläddra klart i innan jag lägger mig!
Näe, usch vad jag skriver om världens tråkigaste och onintressantaste grejer nu känner jag.

God natt från mig till er. (som faktist har blivit ett par st nu) woohoo!


Kommentarer
Postat av: ENGREN

Ja, men kämpa på Linn! det är snart sommarlov :)
gå å läs din frida nu, o se om du lär dig något spännande !=)=) PUSS HEJJJS

2008-05-21 @ 08:35:51
Postat av: Linn

Haha, ja tack detsamma du!
Oja, hittade as mycket spännande. not:) Pusshay

2008-05-21 @ 14:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback