soliga dagar

Man kan ju inget annat än att älska detta väder, och det är därför  det också inte skrivs så mycket här.
Får panik av att sitta vid datorn, man vill ju inte missa en minut av solen!
Dagarna blir så mycket skönare av det här vädret, jag och ida har varit ute idag igen och legat och pressat.
Igår tog vi även med picknick och imårn blir det också solning. Vi ska först bara ner på nancys o köpa sallad ;)
Sen bär det av till huvudstaden för att kolla på klänning tills på lördag  då det är maskerad bal:)
Nu  ska jag smörja in min brända tomat rygg som svider satan.

image208 
Ida blir brun jag blir röd. Varför?

Kommentarer
Postat av: ida

Haha jadu älskling, har ingen aning. Du är en redead helt enkelt =D

Postat av: syrris

SOLSKYDDSFAKTOR!!!
Du kan vara i solen längre, UTAN att bränna dig. Lovar de funkar! =)
kraam banan

2008-05-30 @ 23:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback