Tisdag!

Jag måste bara upplysa er om att jag är grym på att köra bil. Igår tex. så körde jag för "första gången" runt i trafiken. Från Södertälje--->Nykvarn---->Sundsvik (hälsa på papi)----> tbx till Nykvarn hämta lille bror-----> hem till Södertälje igen. Var ute och körde i över en timma. Och det gick som sagt jätte bra, hoppas verkligen på att få ta det till sommarn eller nej det hinns aldrig, men till efter sommarn eller ja i alla fall tills i år. hehe:D

En sak till. Nu är det typ bara en månad kvar tills jag flyttar till Nykvarn, ska bli spännande. Då ska jag och Emma också skaffa oss en liten kaninunge. :P typ en sånn härn sötis vill jag ha!!!!!
 image136

Nu dags för lektion! (K)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback