Tröttis!!


image187
Jaha, då var man hemma idag igen då. Förra veckan var jag nämligen hemma två dagar. Känns inte speciellt bra, men faktum är att jag inte orkade gå till skolan idag (spa). Eftersom att jag sov 2 ynka timmar inatt, somnade inte förns kl halv 5 inatt. Läste allt som gick i min tidning, blev inte trött. Kollade på Next på MTV, sen efter de. Så stänge jag av TVn. Kunde inte sova, låg och vred på mig i typ en timme och efter de så slog jag på en film. Såg typ hela, sen när jag kollade på klockan sist var den närmare halv 5.
Så imorse så var jag helt död, satt och halv sov på toan gjorde jag också. haha (för mycket information kanske)
Kände mig som en överkockt spagetti, så jag gick och la mig igen. Men nu måste jag göra något vättigt, ska göra något skol arbete, sedan blir det en prommenad igen. Och när mamma kommer hem ska vi övningsköra:)
Jusdet, idag är det ju den 21, vilket innebär att nya pussycat dolls pogrammen börjar. Så det får jag inte missa!



Och hur snygg är inte Nicole Scherzinger, från PCD???
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback