www.lunarstorm.se

Sitter här och är allmänt utråkad, har läst "alla" bloggar, har inte face book osv. Så kom jag plötsligt att tänka på lunar, som konstigt nog fortfarande existerar...
Kommer ihåg när man var inne där, dygnet runt typ. Hehe.
Men jag loggade i alla fall in där, och ett ändå sketet Gb inlägg hade man. Från en kille från Norrköpning lixom. Som skriver (söt) Tack du! men jag ser inte ut sådär längre precis. Bilderna därifrån är väl ungefär 3 år gammla, så ja!
Kommer så väl ihåg när man satt och posa framför camen. Så fort jag hade en "bra dag" så var det dags för nya bilder. Nu är camen inte änns ikopplad, usch förstår inte änns grejen med att cama. Man sitter ju bara där och ser dum ut, och alla vet ändå om att man sitter där och kollar på sig själv i data skärmen stup i kvarten när man hade den på ändå. För att kolla så att allt ser bra ut. Haha! old times....

Här är iaf posen själv, jag körde på den arga looken.

image176 image177

Ps. Jag längtar efter Christofffeeer! <3

Kommentarer
Postat av: ENGREN

hehe jo ja känner igen mej !!!!!!!!!!!!!11

2008-05-20 @ 10:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback