*asg*

Haha! ofta jag sitter här och garvar åt mig själv? Min kära vän Ida, har lagt ut ett klipp på mig på hennes blogg. Jag är rätt knäpp ibland måste jag säga. Men det är kul att få mina vänner glada genom att bara springa upp en bit på väggen. Ja, ni som inte fattar vad jag pratar om kan ju kolla själv på www.sucre.blogg.se
Jag har iaf nyss kollat in Bonde söker fru, det pogramet hade inte varit lika kul om inte bögarna varit med, alltså vad ville den amerikanska bögen med livet? "His very handsome, hehhee" han var ändå roligast. Och sen när han kom ut där i sina super små badbrallor också, det var ju också lite kul!
För övrigt så är jag rätt uttråkad! Kanske ska jag kolla på klippet igen? Näe, jag tror jag skippar det!


Kommentarer
Postat av: ENGREN

HAHAHHAHAHA DU E FÖR ROLIG :D

Postat av: linn

haha visst e ja ;P?

2008-11-06 @ 20:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback