Brunett så hett

Skönt att vara hemma! eller hemma hos Chrille. Mitt andra hem om man säger så!
Idag har varit en bra men lång dag, jag har gjort en massa behandligar på Ida. Hon gjorde inga på mig.
Men jag kände för att träna på behandligarna som vi ska ha praktist prov nästa vecka. Ida kände för att softa och bli fräsch. Så där är vi lite olika hon och jag. Haha! =)
Efter Spa- lektionen gick vi ner till stan. Jag köpte en brun hårfärg. Ja ni hörde rätt! Jag ska färga håret. Jag tar steget!
Dock ska jag bara göra lite mörka slingor, eller en hel del. Hoppas det blir bra, men det får jag vänta och se imorgon. Eftersom att jag inte har alla grejer som jag behöver här. Ikväll ska jag plugga som aldrig förr... var det tänkt iaf. Har jätte mycket prov i veckan och sen var det ju den där teorin också. Fullt upp alltså! Mina två närmsta helger kommer inte att bli roliga. Jag måste vara hemma vid min dator och plugga... plugga... plugga! på teorin alltså.. kill me!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback