Ett bra tips!


Eftersom att jag inte har nått bättre för mig, har jag setat och fixat med lite bilder på paint. Förut fick jag ett tips av Emelie om vad jag skulle kunna ge till mormor och morfar i julklapp. Tipset var då att jag skulle  göra en egen kalender med egna bilder på. Då kan man tydligen skicka in bilder till nån hemsida som fixar själva kalendern och sen väljer jag själv då alla bilder. Jag har ingen anning om vad hemsidan heter eller vad detta skulle kosta. Men det skulle vara en perfekt julklapp till dom, som har allt! För en kalender med sin egen hund på, kan jag lova att dom inte har. Men skulle detta kalas bli allderles för dyrt, hade jag tänkt att hitta på något eget. Kanske fotta hund skrället och sen skriva ut bilderna och rama in dom i nån fin ram? Det skulle nog uppskattas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback