Fett lång dag

Shit! Klockan är redan 21 och jag kom nästan precis hem.
Det här måste ha varit värdens längsta och jobbigaste dag. Inte nog med att jag började 8.15 + (hade två av dem jobbigaste lektionerna evveer) Och slutar med idrott. Fett jobbigt! Slutade vid 4. Svettig och jävlig. Men inte fick jag åka hem och softa då inte. Nej för då var det dags att åka tillbaks med 5 bussen till skolan igen, för att förbereda allt innan teatern som klassen skulle spela upp vid 7, för föräldrarna. Där efter kommer mamma och hämtar mig---> vi övningskör
----> äter och nu sitter jag här och fick typ en chock när jag såg att klockan var så mycket.
Egentligen vill jag bara krypa ner i sängen nu och kolla på på En päron till farsa som firar jul ( eller nått sånt heter den )
Men tuvärr måste jag plugga teori. Bajs!

Ps. Bajs också på alla strumpisar alltid pajar. Förlåt Malin, jag ska ersätta dom.. så fort jag får mina pengar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback