Här går det undan

Första advent idag då, shit pommes vad tiden går fort! Har som sagt varit på julmarknad idag, åt brända mandlar, fikade med varm chocklad samt trängdes blad allt folk och tittade på alla hemma gjorda saker som tanterna hade gjort i stånden. Så lite kul känsla eller ja, advents känsla har jag nog fått.
Just nu är jag så trött att jag vet knappt vad jag heter, typ! De senaste två dagarna har jag gått och lagt mig efter tre på natten och gått upp vid halv nio. Så det kanske inte är så konstigt ändå?
Jag funderar på att vila ett tag, tills dom skriker där nere från köket att det är mat. För då ska jag äta, jag är skit hungrig. Bara så att ni vet lixom, tänkte att det kunde vara bra för er att veta. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback