Idag är det ju halloween

Godmorgon. Säger jag nu, så här sent?
Jag får lite ångest när jag sover så här länge, men det var skönt och jag har ju trotts allt lov.
Jag sov hos Ida igår också, Chrille var så tjurig så då var det roligare att vara med henne. Vi tog det bara lungt och spanade in massa fula kort på facebook. Det var lite kul. Sen somnade vi, sen vaknade vi. Och nu är jag hos Chrille, mamma kommer och hämtar mig om ett tag och hon hämtar även Ida, eftersom hon också ska ut till Nyken.
Vi ska nog gå ut och gå idag, jag och Ida alltså. Det vore skönt, att hinna gå innan snöstormen kommer. Om den änns gör det? Men tydligen ska den göra det ikväll.
Idag blir det iaf lugna puckar, jag ska gosa sönder min kanin jävel, som jag inte sett på typ en vecka=/
Jag ska också handla halm, så hon överlever snöstormen!
Sen ska jag äta god mat med familjen, jag längtar. Eftersom jag inte åt någon mat igår, för att när jag är själv så orkar jag inte laga till bara mig själv. Då blir det mackor, sen kom Ida över med ostbågar och då blev jag mätt! Så det går ingen nöd på mig! =)
Idag är det ju Halloween föresten. Så ha en trevlig halloween gott folk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback