Inte min grej

Halloween har aldrig varit min grej. Jag gick väl "bus eller godis" max tre gånger när jag var liten. Jag bode då i Enhörna, där det också bode mycket äldre människor och jag tyckte nästan lite synd om dom, när dom öppnade dörren och såg helt skräck slagna ut och fattade nada. Sånnt fanns ju inte på deras tid och jag var också för feg för att våga göra nått bus. Jag gillade mer att gå påsk kärring. Och nu i äldre dar, då man också kan klä ut sig för denna helg. Då ska man tydligen inte vara läskig (häxa, spöke osv) Utan då ska man typ vara sexig och det vill jag inte vara. Näe, jag ska "fira" min halloween med en skräck film och godis. Samt att plugga, för det måste jag göra nu. Hatar att ligga efter!

På tal om halloween så minns jag när jag gick det med en kompis, min lillebror och hans kompis.
Då min lillebrors kompis var så fräck och sa "bus eller godis men ingen frukt, men pengar går bra" Haha, så fort han fick en frukt så sulade han den i gatan. Värsta taskit.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha det var säkert anden, eller hur?

2008-11-01 @ 19:38:17
Postat av: linn

haha, det skulle kunna vara. men det var nån kompis i hans hockey lag från nykvarn. hehe!

2008-11-01 @ 19:41:59
Postat av: ida Engren

hahahaha ja minns de tror ja... " bus eller godis, eller kronor ":D han niklas typ.. elle vafan han hette... sen fick man massa mandariner :P HAHAHHAHA

Postat av: linn

Ida-Haha. men ja. du verkligen kommer ihåg vad han hette också. Kanske var det dig jag gick med? För jag minns inte;P hiihih

2008-11-02 @ 00:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback