Inte najs

Har nyss gjort rent kaninburen och flyttat upp den till altanen. För det börjar ju bli så kallt nu, så dom får inte vara kvar på gräsmattan längre. Men satan i gatan vad mycket bajs det var, Jocke hjälpte mig att lysa med fiklampan och så. Och när jag tog spaden ner i skiten för att ta bort det. Så såg man hur det bara rök, varmt mot kallt ni vet. Och det stank, så fruktansvärt. Fy farao!
Men nu är det klart och dom trivs som fiskarna i vattnet (fast kaninerna i buren, dåra)
För tillfället sitter jag bara och kollar på Tv och dricker cider och så, rätt skönt. väntar på maten gör jag också, som aldrig blir klar och jag är as hungrig!

Här har ni bajs maskinerna nr 1

Kommentarer
Postat av: Tildis

Men Linnnnnnnnn, jag gick inte in på din blogg för att läsa om dina bajskaniner :D

Postat av: linn

Men hallååå!! skyll dig själv rå. för att här får man läsa om allt möjlit ;) ihiih

2008-11-02 @ 00:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback