Just my luck

Jag kunde inte ha mer otur än idag. Idag vaknade jag tidigt, pluggade hela morgonen. Satte mig på 11 tåget upp till Stockholm, gick till vägerket. Pluggade, pluggade och pluggade samt tog kort till körkortet gjorde jag också innan det var dags att gå in till rummet där jag skulle skriva mitt teoriprov. När jag kommer in och ska visa mitt legitimation, så säger tjejen att jag inte tagit kort osv till körkortet. Men det hade jag ju? Så det hade blivit nått fel, men det var okej och jag skulle få göra om det när jag gjort klart provet. Super nervös var jag när jag klickade på "starta prov" det känndes helt okej, många av frågorna va jag säker på men några halde jag aldrig sett. Var klar 10 minuter innan provtiden var slut, så jag passade på att läsa igenom alla frågorna igen. Jag ändrade några svar, men det kanske jag inte skulle gort? Fick panik när jag såg att provtiden var slut och det var dags att titta på resuluatet, mitt hjärta gick i 190. Och jag ser att det står Ice godkänt med röda bokstäver. Fan, tänkte jag! Men det som gjorde mig mest ledsen var att jag var ett enda jävla poäng ifrån Godkänt, jag fick alltså 51 och jag skulle behövt 52. SÅ JÄVLA SURT! Efter det, så skulle jag gå och ta ett nytt kort och fixa om det som blivit fel. Och denna gången blev jag skit ful, rödsprängda ögon och röd fejja. Jag som ändå blev nöjd innan. Men vem skulle inte ha gråten i halsen när man bara är ett poäng ifrån?


Kommentarer
Postat av: ida ENGREN

fan va synd juuu :( stackars!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback