Lite bilder

Här är min snygga rosa julstjärna som jag köpte idag. Jätte fin, jag vet:) Den sitter redan uppe, jätte tidigt. jag vet!
 
Här är Jockes presenter från mig. present pappret tog slut, så jag fick köra på fole, fett fult. Lägg märke till att jag slagit in allt för sig (parfym och godis) så allt godis är i ett paket för sig. Hehe! På andra bilden är ett paket från mamma, där i ligger det en toalett borste. Ibland brukar vi ha en "skoj present" och han får en toaborste, för att han är så dålig på att.... ja ni hajar. (när jag fyllde år så fick jag ett paket med stålull och ett gäng med rått smällor) =)
 
Men han får även andra paket, mycket finare än mina :( Och där är han ockå... dålig bild. Men han vägrade att ställa upp... så jag smyg fotta (paparatzziii Linn)
 
Här är min mamma och nu ska vi baka!
 

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback