Nästan lika bra som grönan

Nu sitter jag hemma hos mormor och morfar och pluggar. Tänkte vara här tills Chrille kommer hem från jobbet ikväll, då kan vi gå hem tillsammans. Imorse hade jag halkbana, det var skit kul. Jag och två andra killar hamna i samma bil. Jag var bäst, de erkände dom själva båda två. Eftersom att jag var den enda som fattade att man skulle ta det jävligt lungt i kurvorna, för att slippa snurra hela tiden. Och jag var den enda som inte körde in i snödrivorna och fastnade så att den andra bilden fick dra loss oss, så det kändes ju bra. Men visst snurrade även jag lite ibland och det var skit kul, nästan lika bra som popexpressen på grönan:)

Den här bilen körde jag!!!


Kommentarer
Postat av: ida engren

duuktigt :D fan av rolit

2008-11-26 @ 15:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback