Im a star!

Jag fick låna en skit cool klänning med stjärnor på, av Ida i Fredags. Jag kanske inte ser så glad ut, men det var jag!
 
Malin och Ida:)

Sen kom Adam och gjorde oss sälskap ett stund innan vi gick!
 
Snygga!

 
Ja, det var lite av bilderna som vi tog hemma hos Malin i Fredags innan vi gick ut.
Som för övrigt blev en lyckad kväll trotts allt! När vi kom dit trode vi att någon skämtade med oss. Igen kö?!?!? Tänkte vi först, det var verkligen inte en ända kotte utanför. Men inte för att det gjorde mig något, slapp ju stå ute och frysa. Och sen när vi kom in så var det jätte lite folk. Ingen toa kö, ingen på dans golvet, inge väntan när man skulle köpa nått i baren. Ja ni hajar, det var dött. Men sen efter nån timma så blev det rätt mycket filk iaf, tack och lov! Sen tov vi taxi hem till Malin igen, så var hemma på några minuter.. skit skönt! Sen somnade vi rätt bra där, jag fick sova i tältsängen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback