Heej

Vi åt på gamla Wayns idag, istället för Nancys. Anna fick bestämma och hon resunerade så att vi inte skulle gå till Nancys eftersom att jag "alltid" äter där. Vilket jag verkligen inte gör, men varje gång jag äter på stan så hamnar jag där uppe hehe. Men måste faktist med ge att det är dubbelt så mycket mysigare på Wayns, där får man vara mer för dig själv i de små rummen och de kom upp med tända ljus osv(Y)
Jusdet, någonting jag skulle vilja lära mig att tycka om är kaffe eller te. Ja, iaf te! Det verkar så mysigt att kunna ta sig en kopp nu när det börjar bli så kallt ute och så. Men nej, jag gillar inget ut av det.


Kommentarer
Postat av: Anna Banana

Jag ska lära dig dricka te. Vänta du bara! =)

2008-11-21 @ 09:57:21
Postat av: linnn

Hehe, ja det låter bra det:D

2008-11-21 @ 11:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback