Aj

Sitter och "gråter" och pluggar samtidigt. Chrille lagar mat och har stekt en jävla massa lök, så det stinker lök i hela lägenheten och därför svider det och rinner ut mina ögon. Håller iaf på att försöka skriva mitt histora arbete. Ska skriva ett brev från Martin Luther till Christofer Columbus, det är skit svårt och skit tråkigt ska jag tala om för er!
Så det här lär väl jag få pyssla med hela kvällen. Hoppas er kväll blir roligare än min, nu ska jag fortsätta! 
 

Föresten ser båda två ut som skit! Måste dom ha existerat, om dom inte hade de. Hade jag inte behövt skrivit det här och då hade min kväll blivit bättre. Hehe!!
 


Kommentarer
Postat av: vanessa

haha du verkar ha lika rolig kväll som jag alltså. varför ska man lära sig om sånt skit som man ändå aldrig kommer ha användning för sen? men i alla fall, lycka till!! :D (för mig går det skit, om det är till någon tröst haha)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback