Äntligen helg

Gud vad underbart med helg! Varje dag den här veckan så har det varit så fruktansvärt jobbigt att gå upp. Har tänkt att sjukanmäla mig vid två tillfällen bara för att jag inte orkat gått upp. Men som tur var, tog jag mkitt förnuft till fånga och gick till skolan. Man vill ju inte missa en massa saker.
Men nu ska jag få sova ut och bara ta det lungt och mysa. Har i stort sätt ingenting planerat. Vilket känns super skönt. =) Vara en rikig soffpotatis alltså!
HAHA! sitter och små kollar på en film på tvn. Och en tjej frågar en kille hur hon skulle kunna bli känd. Då svarar han att hon kanske skulle kunna visa sitt arsle i IKEA katalogen och sen säga att det är hennes arsle. Då kan du nog bli känd!
Hahah, vilken jävla ide!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback